luni, 11 martie 2013

Cum sa incepi o mica afacere pornind de la un site ieftin? Afla cat costa un site !




Cum sa incepi o mica afacere pornind de la un site ieftin? Afla cat costa un site !

   Multi oameni nu realizeaza ca foarte multe din afacerile care aduc acum milioane de euro proprietarilor au pornit de la un site simplu, foarte ieftin, dar care reprezenta primul pas inspre a promova acele servicii sau produse care au constituit esenta afacerii.
   Si tu poti incepe in acelasi fel. De ce sa lasi ideea aceea pe care o coci de atata vreme sa ramana doar o idee pana cand vei avea bani sa faci „marele site”? Pune-o in practica investind intr-un site ieftin si in optimizare site pentru a vedea daca intr-adevar poti atrage clienti.
   Mai intai de toate ai nevoie de un nume. Site-ul tau trebuie sa se numeasca cumva, preferabil ceva scurt si usor de retinut. Indata ce ales un nume, trebuie sa verific daca domeniul respectiv este liber. O agentie de web design te va ajuta sa faci acest lucru si sa il achizitionezi.
   Ceea ce vinzi poate sa fie un produs, ori o serie de produse sau un serviciu. Daca doresti sa oferi un serviciu, este suficient sa creezi un site de prezentare si sa pui mai mult accent pe partea de promovare a acestuia, iar daca doresti sa vinzi produse atunci ai nevoie de un magazin online creat special pentru a oferi unui vizitator posibilitatea de a vedea detaliile produselor si de a cumpara online.
Indata ce siteul este facut, mai trebuie sa investesti in promovarea lui. Un site in care nu se investeste in mod constant in partea de optimizare sau de promovare, va ramane necunoscut. Primul lucru pe care trebuie sa il faci este sa rogi agentia de web design sau promovare cu care lucrezi sa iti optimizeze siteul si sa il introduca in motoarele de cautare. Apoi ai doua variante ieftine de a-l promova. Poti cumpara publicitate platita pe Google, adica platesti ca siteul tau sa apara pe primele locuri in momentul in care un potential client cauta anumite cuvinte cheie. De fapt platesti per click, adica numai pentru oamenii care chiar iti viziteaza siteul. A doua varianta este sa investesti lunar in SEO, optimizarea facuta de o agentie specializata. Pentru ambele imvestitii, pentru a fi eficiente, trebuie sa iei in considerare un buget minim lunar de 50-100 euro. Astfel, in doar cateva zile vei avea primii potentiali clienti care vor intreba de produsele si serviciile tale si care vor fi dispusi chiar sa cumpere.
   Incearca si alte metode de promovare. Ai un business asa ca poti sa incepi sa mergi la intalniri de networking, sa pornesti un blog in care sa oferi articole de valoare din nisa ta, sa oferi anumite servicii promotionale sau resurse gratuite, sa iti faci carti de vizita si contactele de care ai nevoie.
   Este foarte important sa incepi si sa iti testezi ideea, dar si sa ai curajul sa  incerci altceva mai profitabil daca se dovedeste ca prima ta idee nu are succes pe o anumita piata sau ca investitia necesara este mult prea mare. Porneste cu cel mai important pas; construieste-ti un site de prezentare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.