miercuri, 24 aprilie 2013

Pagina de contact - ultima pagina sau cea mai importanta pagina ?


Pagina de contact - ultima pagina sau cea mai importanta pagina ? 


   Cand construiesti structura unui site de multe ori lasi la sfarsit acea pagina de contact care, fie devine ce a mai anosta pagina din site, fie locul unde sunt aruncate cateva informatii sumare.

   Prezenta pe Internet nu mai este cea a fost acum 5 sau 10 ani. Acum esti pe net pentru ca este o treaba serioasa, adica pagina ta web chiar este citita (sau trebuie citita) de vizitatorii interesati ce vor sa te cunoasca. Totusi, acesti vizitatori interesati vor, de cele mai multe ori, sa te si gaseasca, sa comunice cu tine, sa obtina un raspuns pentru o intrebare si sa poata plasa o intrebare.

   Pagina de contact este deseori printre cele mai vizitate pagini de pe site, uneori chiar si cea mai vizitata dupa home page. Astfel, trebuie sa ii acorzi o importanta deosebita si sa indemni vizitatorul sa te caute, sa iti lase informatiile de contact sau sa incerce sa intre in contact cu tine. De la aceasta regula fac poate exceptie magazinele online unde pagina cea mai importanta este cea de finalizare a cumparaturilor.

Cum creezi in web design o pagina de contact perfecta?


Daca promovezi o afacere pentru care ai un birou sau un showroom, adauga si o harta explicita, dar nu face din aceasta elementul principal al paginii de contact.

Cel mai important trebuie sa fie un formular de contact, de feedback sau de inscriere la un newsletter. O baza de date cu cei ce doresc sa interactioneze cu tine se poate dovedi cel mai important lucru pe care il poti obtine printr-o pagina web. Evident, dupa vanzarile efective. Aceste formulare trebuie sa le faci simple, usor de completat si totusi cuprinzatoare pentru a obtine informatii importante. Cu putina creativitate, poti convinge vizitatorul sa iti lase mai mult decat un nume fals si o adresa de email.

Elementele de Social Media sunt o prezenta obligatorie in ziua de astazi. Invita-ti vizitatorii sa iti dea like pe Facebook, follow pe Twitter si sa te urmareasca pe Linked In.

Grafica paginii de contact nu trebuie sa fie anosta si sa denote dezinteres. Pune-ti graficianul la treaba si transforma aceasta pagina in cea mai atractiva pagina de pe site si adauga un scurt mesaj atractiv care sa indemne cititorul la actiune, actiunea de a te contacta.

Nu uita de directionarile din alte pagini catre pagina de contact. Din nou, daca nu este vorba de un magazin online unde clientul trebuie mereu directionat catre butonul de cumpara, in cazul unui site de prezentare, vizitatorul trebuie directionat pe cat posibil, de oriunde din site, catre pagina de contact unde sa i se ofere informatii si unde poate solicita, simplu, o cerere de oferta web design.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.