sâmbătă, 23 noiembrie 2013

Ce spune despre compania dvs. logo-ul site-ului ?

Fiecare firma care are un site pe internet, cu siguranta are si un logo-ul creat pentru a spune ceva despre aceasta. intrebarea care se naste este - ce spune acest logo despre firma?

Are un aspect profesionist?

Imagine joaca un rol foarte important pentru orice afacere. in acest caz, design-ul logo-ul companiei este o modalitate prin care clientii asociaza nisa de piata pe care aceasta se pozitioneaza si doresc sa stie daca se pot asocia cu acesta. De aceea, multe firme sunt dispuse sa investeasca in logo-ul lor de afaceri atunci cand acesta este proiectat de designeri profesionisti. acestea doresc ca logo-ul lor sa arate bine si sa fie capabil sa castige increderea clientilor. Nu de putine ori se intampla ca un logo sa fie "urat", pe cale de consecinta aceasta etichetare afecteaza afacerea dar si imaginea firmei. atunci cand clientii arunca o privire asupra unui logo, in cazul in care acesta este capabil sa le suscite interesul, sansele ca acestia sa se intereseze despre produsele firmei cresc exponential.
Web Design


Se potriveste cu produsele vandute?

Ati putea foarte bine sa fiti producator de o gama larga de produse de inalta calitate, dar daca logo-ul dvs. de afaceri nu se potriveste cu ceea ce se produce, este timpul sa face modificarile necesare logo-ului deoarece, pentru a promova cu succes produsele firmei dvs aveti nevoie de un logo sugestiv. Daca aveti suspiciuni asupra logo-ului existent atunci este bine sa consultati o firma specializata in web design. aceasta pot crea un logo nou pentru site-ul firmei dvs, de asa natura incat sa se plieze perfect pe produsele pe care le comercializati. Exista si situatia in care produsele nu se pliaza pe mesajul logo-ului, in aceasta situatie trebuie sa aveti o gandire strategica pentru a evita costuri inutile.

Contradictii?

Daca utilizati logo-ul companiei in procesul de marketing, dar produsele comercializate nu au legatura cu logo-ul, atunci aceste contradictii ar putea foarte bine sa va coste. In randul consumatorilor se va crea o oarecare confuzie, putand duce pana la increderea acestora in produsele pe care le comercializati. Unele firme aleg sa-si defineasca un logo-ul pentru fiecare gama de produse, ceea ce este un lucru bun atata timp cat acesta nu ajunge sa arunce confuzie in randul consumatorilor. Daca aveti nevoie de o imagine profesionala si curata pentru a atrage cat mai multi consumatori, atunci este indicat sa luati in considerare utilizarea unor servicii de logo design. acesta imagine trebuie sa fie acompaniata de produsele de papetarie de birou corespunzatoare, foi cu antet, carti de vizita, plicuri, fly-ere, etc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.